Sunday, February 7, 2010

Algus

Me vist veel polegi kohtunud....niiet saame siis tuttavaks. Ma olen 18 aastane noor Eesti moe-fanaatik. Käin EBS gümnaasiumi Euroopa klassis ja unistan kunagi omada enda moeimpeeriumit. Pea iga oma vabahetke veedan ma midagi õmmeldes,ehitades,meisterdades või tuunides. Esimese asja õmblesin ma 3 aastaselt ja peale seda pole sellest sõltuvusest enam lahti saanud. Kuna viimasel ajal saan pea ülepäeva kirju, et kas mul ei ole mõnda teist kohta peale orkuti kus mu töid ja asju näha saaks siis otsustasin teha endale kaa selle überpopi asja nagu stiiliblogi et kõik saaksid hoida silma mu tegemistel ja loomingul peal (kes soovib muidugi).Postitan ka siia aeg-ajalt mõne tutoriali et saaksite järgi teha:)
Soovin teile kõigile loomingulist mõtlemist ja tegutsemis tahet.
Teie Mari-Liis

No comments:

Post a Comment