Thursday, August 19, 2010

300!

Aitäh, Aitäh, Aitäh, Aitäh, Aitäh, Aitäh, Aitäh, Aitäh, Aitäh Teile kõigile kes mind selle poole aasta jooksul toetanud on ja followerideks hakanud. Te ei tea kui palju see mulle tähendab.

Nüüd paar pilti kaa. Tegin eile väikese sesiooni ja vabandan väga et need pildid nii kohutavad on. Nagu ausalt harilikult ma teen umbes 100 pilti ja siis nende seas on vähemalt 7 enam vähem ''normaalset'' võtet aga eilne oli Katastroof! Ma ei hakka valetama ma tegin 465 pilti ja nendest polnud mitte ühtegi sellist, mis mulle meeldinud oleks. Lõpuks suure surmaga suutsin välja valida kaks. Need on jubedad ma tean. Näo pilt on uimas ja teisel võttel olen nagu mossis väike laps kes ei saanud kommi ( aga teised olid veeel hullemad).

Proovisin ükspäev mütse pähe, mida mul on hullu pööra palju ( umbes 50? või rohkem..hmmm ei tea) ja avastasin et ükski ei sobi. Siis turgatas pähe, et mul pole ju tukka enam. Nii siis võtsin käärid kätte ja lõikasin tuka. Tegelikult ei muutunud mu soengus eriti midagi. Ma saan juukseid kanda täpselt nii nagu varemgi lihtsalt nüüd üks võimalus rohkem ja mütsid istuvad kaa paremini. Mu lemmik müts on see Charlie Chaplini must kübar.
Nüüd aga need ''ilusad'' pildikesed mu viimasest leiust...enjoy:)

No comments:

Post a Comment